Sunday, October 25, 2009

**counting days**

Harini merupakan due date untuk hantar project Visual Arts. Nasib baik la group members tu sumanya berbakat seni, kalo aku sorang2, dah lama p cari kat central market je..sbb aku mmg buta seni sikit..mlas nak renyah2 ni.Eh,silap..nak cita bab lain sbnrnya..lepas stgh hari ke kelas,balik je rumah sewa, selak calendar nak kira brapa hari lg sebelum my wedding day..Dusshh..terkejut sgt bila lepas kira2 (dua tiga kali kira jugak,sbb aku maths pon kdg2 kantoi)..hanya tinggal 39hari lg je. Tolak makan,tidur, exam,naik bas p balik,dah tinggal dalam kurang sebulan jer..cuak giller ni. Cepat2 capai whiteboard kecik aku (yg slalu dok tulis hutang Alphalipid) then aku list out benda2 nak kena wat before wedding..Mak ai..panjang benor list,sampai xmuat whiteboard tue..adoi.. cmana ni,exam dahla berapa hari je lagi..mau xmau kena balik jugak tis week sbb study week. So, study week aku bakal dipenuhi dgn aktiviti2 untuk persiapan kahwinlah nampaknya..Tp xpelah, kahwin seumur hidup skali je..exam dah bnyak kali (hahaha..dun quote me okai). Antara benda2 penting dalam checklist aku tu adalah nak p cari org buat gubahan hantaran, nak p try baju pengantin n decide pelamin, nak p jupa photographer n bncg harga, nak p beli cincin akad nikah, nak beli brg spt doorgift n paperbags dan bnyak la lagi..rasa macam nak meletup je kepala bila pikir,tp kan sbnrnya my positive side said that i can do it..bguskan bila ada positive side, xla selalu sgt negative side boleh menang..So, skrg ni bila dah ada checklist barulah ada guideline sikit nak wat apa.sbnrnya i shud make this list earlier kan?tp better late than never kan..Erm,nnt aku listkan plak brg2 hntaran dh dibeli..nak letak gambar,tp suma brg2 tu kat rumah di kedah..so,kena tggu next week la kowt baru boleh letak gambar..INSYALLAH.

No comments:

Post a Comment